Bedenktijd.

Natuurlijk hopen wij dat de producten naar wens zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het product, binnen 14 dagen na ontvangst, ruilen of retourneren. Dit kan zonder opgave van reden. De retourskosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. Meer over retourneren lees je in de algemene voorwaarden. 

Na annulering heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag, binnen 14 dagen na ontvangst, teruggestort.

Klachten.

Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met de producten. Indien een artikel niet voldoet aan je verwachting in de zin dat er iets niet volgens bestelling is geleverd, stuur dan eerst een mail naar info@mamar.nl en omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk (eventueel met foto).wij zullen er dan alles aan doen op dit op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Maak jouw eigen website met JouwWeb